Jak to funguje?​

Při prvním písemném nebo telefonickém kontaktu si ujasníme rámec zakázky. Budeme po vás chtít informaci pro synopsi, chceme znát ideu. Někdo chce video, které má vyjadřovat příjemnou atmosféru ve firmě (například pro náborové účely), někdo míří na dodavatele nebo zákazníky a chce prezentovat nové stroje, technologické postupy, skladové zásoby aj.Pokud nám i vám bude poptávka dávat smysl, dopřesníme cenu a stavíme se na osobní jednání, kde si prohlédneme prostředí a dohodneme bodový scénář a termín natáčení.Do týdne připravíme náhledové video, ukážeme krátký úsek a necháme si schválit styl úvodu, podkladovou hudbu, titulkování apod. Finální předání 1-2 min videa je většinou do dvou až tří týdnů od data natáčení.

 

Inscenované firemní video

Na výsledku se podílejí všichni

Výsledek filmování bude takový, jak dovolí spolupráce všech zainteresovaných. Nikdo vám nepřinese hotové firemní video bez toho, aby jste si to minimálně formou obsáhlého zadání odpracovali.